Smyrna Thuiszorg

Over ons

Smyrna Thuiszorg

Over ons

Een hart voor zorg

Bij SmyrnaThuiszorg  investeren wij in onze medewerkers. Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers hart voor zorg hebben. Hierdoor creëren wij een prettige werkomgeving en een hoge mate van betrokkenheid.

Met opleidingen, trainingen en workshops voor onze medewerkers waarborgen wij de kwaliteit van zorg. Onze visie is het leveren van uitstekende zorg. Hierbij staat openheid, actiegerichtheid, communicatie en transparantie op de voorgrond.

Bij Smyrna Thuiszorg zorgen we voor betrokkenheid door vaste medewerkers in te zetten bij onze cliënten. Smyrna Thuizorg is opgericht door professionals, die actief zijn in de wijk.

 

Wijkteams

Wij vormen samen flexibele en vaste kleine wijkteams, waardoor wij u thuis de aandacht, zorg en ondersteuning kunnen geven die u wenst en nodig heeft. Op basis van uw wensen en behoeften wordt u gekoppeld aan uw eigen zorgregisseur.

De zorgreggiseur van Smyrna Thuiszorg heeft persoonlijk contact met de clienten en de mantelzorg van de clienten, waardoor een hechte band met de client wordt opgebouwt

Bij ons staat hoog in het vaandel de beste zorg voor onze clienten en de client heeft de regie.

Onderstaande wijkteams staan voor u klaar :

  1. Wijkteam Rijswijk
  2. Wijkteam Delft /Nootdorp
  3. Wijkteam Leidschendam/Voorburg
  4. Wijkteam Segbroek
  5. Wijkteam Escamp
  6. Wijkteam Wateringen/Wateringseveld
  7. Wijkteam Zoetermeer

Wilt u meer informatie over een van onze wijkteams en wat zij voor u kunnen betekenen? Mail naar info@smyrnathuiszorg.nl of bel 070-7200066

Klachten regelement:

Klachten of uiting van ongenoegen
Het kan zijn dat u als cliënt niet tevreden bent over de zorg of ondersteuning die u ontvangt.
Ook kan het voorkomen dat er zich een gebeurtenis voordoet waar u niet tevreden over bent en dit wilt bespreken of hier een melding van wilt maken.

Wat is een klacht precies?
Een klacht is een uiting van onvrede over de zorg, de ondersteuning, de dienstverlening of de personen/zorgverleners waar u als cliënt mee te maken heeft. De zaken lopen anders dan verwacht, u kunt zich onheus bejegend voelen.

Hoe en waar kunt u een dient klacht of uiting van ongenoegen indienen?
Uw klacht of uiting van ongenoegen kan persoonlijk, telefonisch, schriftelijk of via e-mail worden geuit.